.

.
Herold obwieszcza:
Witamy na blogu! Zapisy ruszyły, zapraszamy :) .

12.07. Lista obecności zakończona, dziękujemy!


Obecnie w królestwie:
Zima nareszcie dobiega końca, ale wciąż zdarzają się opady śniegu. Oszroniona trawa trzeszczy pod kopytami rumaków zmierzających w stronę zamku, a karczmarki już zacierają ręce na myśl o złotych dukatach dzwoniących w sakiewkach jeźdźców.

niedziela, 5 lipca 2015

Lista obecności

Bardzo proszę o wpisanie się na listę obecności poprzez zostawienie pod tym postem komentarza z imieniem i nazwiskiem prowadzonej postaci do soboty 11.07. Zobaczymy ile nas jest, a nieaktywni zostaną usunięci, żeby nie robić na blogu sztucznego tłumu :).

10 komentarzy:

  1. Brave podnosi łapkę, na znak, iż jest obecna. :3

    OdpowiedzUsuń
  2. *macha reka* ja! ja jestem acz przez caly miesiac bedzie mnie troche mniej ;/ Ale pisac bede ;) Katya Karsten

    OdpowiedzUsuń
  3. Meredith IV, nie martwcie się, nie pozbędziecie się mnie tak łatwo, choć teraz mam mniej czasu, ale postaram się pisać. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Floks jak zwykle kradnie po sakiewkach ;>

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem czy mnie to również obowiązuje, ale Morgoth wpisuje się na LO

    OdpowiedzUsuń